Produkty pro raději zavolat salul online (3)

Správa Telefonních Hovorů - Optimalizujte Vztah se Zákazníky s Nosycom

Správa Telefonních Hovorů - Optimalizujte Vztah se Zákazníky s Nosycom

Udržení zákazníků již při prvním kontaktu je velmi efektivní marketingová strategie pro všechny firmy. Je to první krok k spokojenosti zákazníků. Vědoma si těchto výzev, Nosycom.com, společnost, která dokonale ovládá zpracování telefonních hovorů, je připravena vás podpořit ve vašem projektu outsourcingu.
Vkládání a zpracování dat - Zaručené dovednosti v oblasti vkládání a zpracování dat

Vkládání a zpracování dat - Zaručené dovednosti v oblasti vkládání a zpracování dat

Naše služby externího zpracování a zadávání dat jsou navrženy tak, aby pomohly vaší firmě růst. Máme zkušenosti a technické znalosti potřebné k tomu, abychom zvládli všechny projekty zadávání nebo zpracování dat, které potřebujete. Proces outsourcingu nabízí způsob, jak zlepšit služby a snížit náklady tím, že rutinní úkoly svěříte zkušené agentuře.
Outsourcing příjmu příchozích hovorů

Outsourcing příjmu příchozích hovorů

Nabízíme nejlepší řešení v oblasti outsourcingu pro příjem hovorů - Nosycom, renomovaný poskytovatel služeb externího telefonního servisu, vám pomůže s řízením vašeho telefonního příjmu. Pro všechny firmy, které chtějí zlepšit své vztahy se zákazníky v oblasti příjmu hovorů, nám důvěřujte. Nabízíme vám personalizovaný telefonní příjem. Řídíme domlouvání schůzek nebo objednávek, správu propagačních akcí nebo dotazy na produkty a služby Hot line.